مزایای فروش اینترنتی طلا و جواهر

خرید/فروش طلا

مزایای فروش اینترنتی طلا و جواهر
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 10:46

فروش اینترنتی طلا و جواهر یکی از روش هایی است که در دنیای فروش می تواند بسیار راهگشا باشد.

در گذشته های نه چندان دور، افراد برای خرید طلا و جواهر به بازار می رفتند. این کار علاوه بر زمان زیادی که می گرفت منجر به این شد که افراد از گشت و گذار برای یافتن طلا و جواهر مورد نظرشان خسته شوند. به مرور شیوه های فروش به روزتر شد و فروشندگان طلا و جواهر با رویکرد جدید به سمت فروش اینترنتی طلا و جواهر حرکت کردند. در فروش اینترنتی طلا و جواهر تا حدود قابل توجه ایی فرایند خرید و فروش هم برای فروشنده و هم برای خریدار ساده تر شده است.

فروش اینترنتی طلا و جواهر برای خریداران و فروشندگان مزیت های مختلفی دارد از جمله اینکه:

با فروش اینترنتی طلا و جواهر افراد در زمان خود صرفه جویی می کنند و این یکی از مهمترین مزیت های این شیوه قلمداد می شود زیرا، افراد مجبور نیستند زمان زیادی را در ترافیک های شهری سپری کنند.
فروش اینترنتی طلا و جواهر باعث می شود افراد در فضای دلخواه خود مانند خانه بنشینند و به گشت و گذار در صفحه های مجازی بپردازند و خرید دلخواه خود را انجام دهند بدین ترتیب آن ها دیگر مجبور نیستند مسافت های طولانی را در شهر بپیمایند و خسته شوند بلکه با حوصله و بدون خستگی به راحتی خرید می کنند.
فروش اینترنتی طلا و جواهر سبب می شود که فروشندگان بتوانند در تمام ساعت های شبانه روز فروش داشته باشند و به بیان دیگر در این حالت گویا فروشگاه ۲۴ ساعته باز است.
فروشندگان در این شیوه حتی هنگامی که در سفر هستند و یا نمی توانند در فروشگاه حضور داشته باشند، می توانند فروش داشته باشند و چرخه ی خرید و فروش هیچگاه متوقف نمی شود. بنابر این از زمان های به اصطلاح مرده نیز بهترین بهره برداری صورت می گیرد.

فروش اینترنتی طلا و جواهر شیوه ایی نو در فروشاین کالای گرانبها است که می تواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده سود داشته باشد.

تهیه و تدوین: واحد تامین محتوا

  • ۰
  • ۰

خرید طلا برای کودک 

نکاتی که بایستی پیش از خرید طلا برای کودک خود بدان ها توجه کنید

اگر تاکنون کودک خود را در حال بازی با جواهرآلات ­تان دیده اید و برای جلوگیری از اینکه او آنها را در همه جای خانه پخش و پلا کند به میان این بازی شیرین دویده اید، بایستی شما را مطلع کنیم که وقت خریدی مهم فرا رسیده است! با در نظر گرفتن علاقه ای که کودک تان نسبت به جواهرآلات از خود بروز می دهد وقت آن رسیده است که برایش به دنبال طلا یا جواهری مناسب باشید. البته طلای کودک و جواهرآلات مخصوص خردسالان می توانند هم از نظر روانی و هم از نظر تکامل رفتاری به فرزندان شما کمک کنند.

اما اگر شما از این علاقه دلنشین کودکانه اطمینان یافته اید و حال به دنبال آن هستید که با خرید طلای کودک لبخندی زیبا را بر لبان وی بنشانید، بایستی پیش از خرید خود به چند نکته توجه داشته باشید؛ مطمئناً دانستن این نکات پیش از خرید طلای کودک به شما و کودک تان یاری می رساند. با ما همراه باشید تا در ادامه مروری بر این موارد با اهمیت داشته باشیم.

 

۱ برای طلای کودک هرگز از محصول ارزان استفاده نکنید

در ساخت طلا و جواهرآلاتی که از کیفیت پایین برخوردارند، معمولاً فلزاتی پرخطر (همچون نیکل، سرب، کروم، برم، جیوه و بسیاری دیگر از آلیاژهای فلزی مضر) به کار برده شده است. این فلزات (و یا مشتقات آنها) اغلب باعث بروز حساسیت می شوند؛ هنگام پوشیدن بدلیجاتی که از نیکل یا کروم ساخته شده اند اگر به پوست برخی از بچه ها نگاهی بیاندازید متوجه لکه های سرخی که بر پوست آنها ظاهر شده است می شوید. این مواد حتی می توانند در فعالیت هورمونی بدن ایجاد اختلال کنند و ماهیتاً سرطان زا هستند.

به عکس این مواد، عنصر «طلا» از جمله مواد بسیار مناسب برای ساخت جواهرآلات کودک به حساب می رود. البته همین کیفیت متمایز طلا همیشه قیمت ها را به میزانی افزایش می دهد؛ اما شما برای تهیه طلای کودک پیرامون این مورد خاص هرگز نباید شکی به خود راه دهید. برای بدن حساس و ظریف کودک تان بهترین نوع جواهرآلات را تدارک ببینید. استفاده از محصولات برندهای مطرح صنعت جواهرسازی کشور نظیر آنچه گالری ساعت چی برای شما فراهم آورده است می تواند شما را در این زمینه یاری دهد.

 

۲ سن و سال کودک در انتخاب طلای مناسب وی تعیین کننده هستند

به کودکی که هنوز چیزها را به دهان می گیرد نمی توان طلایی با پلاک کوچک هدیه داد. برای بچه هایی در این سن حتی انواع آویز و حلقه نیز مناسب نمی باشد. شاید بهترین طلای کودک برای کودکان خردسال «سنجاق سینه» باشد؛ البته حتی سنجاق سینه نیز بایستی ابتدا بر لباس آنها محکم شود. انواع گل گوش و همچنین گوشواره هایی که طول کوتاهی دارند نیز در این سنین بسیار استفاده می شوند. اما برای بچه هایی که در سنین پیش دبستانی و دبستان هستند (از پنج سال به بالا) می توان زنجیر گردن، دست بند و انواع انگشتر را نیز به عنوان طلای کودک در نظر داشت. کودکان در این سن دیگر تا حد زیادی از قدرت تحلیل برخوردار شده اند و می توانند از خود مراقبت به عمل آورند. تنها توجه داشته باشید که فعالیت آنها همچنان زیاد است! پس، از خرید طلا یا جواهرآلاتی که بسیار بلند هستند همچنان بایستی پرهیز شود؛ در غیر این صورت بهتر است که هنگام فعالیت بدنی زیاد کودکان تان طلا را از آنها جدا کنید.

۳ گردنبند های با طول قابل تغییر برای کودکان مناسب تر هستند

 

هنگام تهیه و انتخاب طلای کودک همواره گردن بند های با طول قابل تغییر را در اولویت قرار دهید. چنین گردن بندهایی حتی اگر از نظر سبک و به روز بودن از نمونه های مشابه کمی عقب تر باشند در طول زمان جواب خود را پس خواهند داد: گردن بند کودک به خاطر وجود قفل بسیار سریع تر پوشیده می شود و با تنظیم طول بند می تواند در کنار لباس های مختلف تیپ های بسیار متنوعی را برای کودک تان رقم بزند. همچنین به دلیل آنکه کودک شما در سن رشد قرار دارد گردن بند با طول قابل تغییر در سنین مختلف همچنان برای وی کارآمد خواهد بود و شما نیازی به خرید مجدد طلا نخواهید داشت.

در اینجا ذکر این نکته نیز مفید خواهد بود که محل مناسب قرارگیری پلاک گردنبند برای کودکان کمی بالاتر از خط گردن است. اگر گردن بند کودک را به گونه ای تنظیم کنید که در چنین موقعیتی قرار گیرد کار برای او راحت و زیبا به نظر خواهد رسید.

 

۴ دستبند یا النگو؟ به سلیقه ی کودک خود توجه کنید

برخی از کودکان انواع دست بند با آویزهای جنبان را می پسندند. علت این امر اغلب آن است که آویزها با برخورد به یکدیگر ایجاد سر و صدا می کنند و باعث می شوند تا کودک در مرکز توجه اطرافیان قرار گیرد؛ جلب محبت اطرافیان برای کودک بسیار حائز اهمیت و خشنود کننده است.

از سوی دیگر برای کودکان پوشیدن و درآوردن النگوها بسیار راحت تر می باشد. (البته در مواقعی همچون یک مهمانی شلوغ این موضوع می تواند موجب نگرانی شما نیز باشد!) همچنین النگوها در تار و پود لباس گیر نمی کنند و با فعالیت بچه احتمال خرابی یا پارگی النگو وجود نخواهد داشت.

اما در نهایت بایستی توجه داشته باشید که همه اینها به انتخاب کودک شما بستگی خواهد داشت. پس دخترتان را جدای از در نظر داشتن ست لباس وی پیش خود بخوانید و با توضیح نکات لازم متوجه شوید که کدامیک از موارد بالا برای او از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

۵ طلای کودک را متناسب با کمد لباسی کودک موردنظرتان انتخاب کنید

 

اینکه کودک بتواند طلا یا جواهر مورد علاقه اش را با اکثر لباس هایش هماهنگ کند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای دست یافتن به این هدف شما بایستی تقریبی از عمومیت لباس های کودک را که اغلب به تن می کند در ذهن داشته باشید.

لباس های غیر رسمی با آن دسته طرح های طلای بچگانه که آویزهای فانتزی یا شخصیت کارتونی دارند بسیار هماهنگ خواهد شد. در این موارد نمونه های رنگی طلا با عنوان «کارهای مولتی کالر» نیز مناسب است. با این وجود برای یک مهمانی رسمی یا مناسبتی سالیانه از انواع دیگر طلای کودک که از تشخص مراسم های این چنینی برخوردار هستند استفاده کنید. جواهرآلات طلا که با نگین های کوچک و ساده ی سنگ های قیمتی یا مروارید ساخته شده اند برای این منظور انتخابی به جا و دقیق به حساب می آیند.

البته به یاد داشته باشید که کودک خود را هرگز زیر حجم طلاهای سنگین و انبوه قرار ندهید. این موضوع مضاف بر آنکه از وجهه جالبی برخودار نیست موجب آزار کودک شما نیز می گردد. طلای کودک بایستی همواره کاری ظریف و سبک، متناسب با روحیه و عواطف لطیف دوران کودکی باشد. نمونه های مجلسی طلای کودک نیز بایستی از این کیفیت برخوردار باشند.

 

۶ کودک باید با طلای خود احساس راحتی داشته باشد

 

نکته فوق و اهمیت راحتی و آسایش کودک با طلایش را می توان در مورد نحوه باز و بسته کردن یک جواهر خاص نیز در ذهن داشت. به طور کلی بهتر است که تمامی جواهرآلات کودکان را کمی آزاد تر از حالت معمول به آنها پوشاند (تا حدی که خطر افتادن آنها وجود نداشته باشد) تا از تماس مستقیم جواهر با پوستشان به مدت طولانی پیشگیری شود.

تنها گوشواره را به دلیل احتمال بالای افتادنش می توان کمی محکم تر بست و آن را کاملاً در سوراخ گوش کودک چفت گردانید.

۷ جواهرآلات مورد نظر شما بایستی از طراحی مناسب طلای کودک برخوردار باشد

هیچگاه به کودک تان زیورآلات دارای لبه های نوک تیز و دندانه دار را نپوشانید. طرح های طلای این چنینی (که امروزه برای بزرگسالان مد هستند) می توانند به شدت به کودک آسیب بزنند. حتی اگر به هر ترتیبی از آسیب نیز جلوگیری شود، با گیر کردن دندانه ها در لباس کودک او و شما به زحمت زیادی خواهید افتاد. با توجه به همین موضوع طرح های مختلف طلای کودک همواره به صورت کاملاً محدب و دایره ای ساخته می شوند. پس اگر می خواهید برای کودک تان طلا تهیه کنید تنها آن را از نمونه های طلای مخصوص خودشان انتخاب کنید.

 

منبع:https://saatchico.com

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • ایرانژس ایران ژس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی