مزایای فروش اینترنتی طلا و جواهر

خرید/فروش طلا

مزایای فروش اینترنتی طلا و جواهر
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 10:46

فروش اینترنتی طلا و جواهر یکی از روش هایی است که در دنیای فروش می تواند بسیار راهگشا باشد.

در گذشته های نه چندان دور، افراد برای خرید طلا و جواهر به بازار می رفتند. این کار علاوه بر زمان زیادی که می گرفت منجر به این شد که افراد از گشت و گذار برای یافتن طلا و جواهر مورد نظرشان خسته شوند. به مرور شیوه های فروش به روزتر شد و فروشندگان طلا و جواهر با رویکرد جدید به سمت فروش اینترنتی طلا و جواهر حرکت کردند. در فروش اینترنتی طلا و جواهر تا حدود قابل توجه ایی فرایند خرید و فروش هم برای فروشنده و هم برای خریدار ساده تر شده است.

فروش اینترنتی طلا و جواهر برای خریداران و فروشندگان مزیت های مختلفی دارد از جمله اینکه:

با فروش اینترنتی طلا و جواهر افراد در زمان خود صرفه جویی می کنند و این یکی از مهمترین مزیت های این شیوه قلمداد می شود زیرا، افراد مجبور نیستند زمان زیادی را در ترافیک های شهری سپری کنند.
فروش اینترنتی طلا و جواهر باعث می شود افراد در فضای دلخواه خود مانند خانه بنشینند و به گشت و گذار در صفحه های مجازی بپردازند و خرید دلخواه خود را انجام دهند بدین ترتیب آن ها دیگر مجبور نیستند مسافت های طولانی را در شهر بپیمایند و خسته شوند بلکه با حوصله و بدون خستگی به راحتی خرید می کنند.
فروش اینترنتی طلا و جواهر سبب می شود که فروشندگان بتوانند در تمام ساعت های شبانه روز فروش داشته باشند و به بیان دیگر در این حالت گویا فروشگاه ۲۴ ساعته باز است.
فروشندگان در این شیوه حتی هنگامی که در سفر هستند و یا نمی توانند در فروشگاه حضور داشته باشند، می توانند فروش داشته باشند و چرخه ی خرید و فروش هیچگاه متوقف نمی شود. بنابر این از زمان های به اصطلاح مرده نیز بهترین بهره برداری صورت می گیرد.

فروش اینترنتی طلا و جواهر شیوه ایی نو در فروشاین کالای گرانبها است که می تواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده سود داشته باشد.

تهیه و تدوین: واحد تامین محتوا

  • ۰
  • ۰

پیش بینی قیمت طلا

طلا/ اقتصادی

یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه افزایش ارزش اونس جهانی در هفته گذشته از کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی جلوگیری کرد، گفت: پیش‌بینی‌ها بر آن است که در هفته آینده با توجه به کاهش تقاضا، داد و ستد و افت ارزش اونس جهانی، ارزش طلا و انواع سکه روند نزولی به خود بگیرند. سایت طلای آبشده بازر

محمدرضا کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته گذشته ارزش اونس جهانی به بالاترین نرخ خود در محدوده ۱۵۵۰ دلار رسید و این افزایش نرخ عاملی شد تا با وجود تثبیت روند نزولی قیمت‌ها در بازار داخلی، قیمت طلا و انواع سکه با افزایش قیمت مواجه شود.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به اینکه بازار با ورود به محرم به سمت کاهش قیمت‌ها پیش می‌رود اما اونس جهانی از این موضوع جلوگیری کرد، یادآور شد: قیمت سکه تمام در حالی که کمتر از چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود در پی افزایش ارزش اونس جهانی به محدوده چهار میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید که با این تفاسیر محدوده نوسان سکه در حدود ۵۰ هزار تومان بوده است.

سایت طلای آبشده بازر

وی ادامه داد: از روز پنج‌شنبه اونس جهانی روند نزولی به خود گرفت و به محدوده ۱۵۱۰ دلار کاهش یافته و طی یک روز اونس جهانی با کاهش ۴۰ تا ۴۵ دلاری مواجه شد که بررسی‌ها نشان از آن دارد این افت ارزش اونس جهانی به واسطه کاشه تنش‌های اقتصادی میان چین و آمریکا بوده است.

کشتی‌آرای با اشاره به اینکه قیمت سکه تمام طی یک هفته گذشته در محدوده چهار میلیون و ۸۰ هزار تا چهار میلیون و ۱۳۰ هزار تومان در نوسان بوده است، گفت: در هفته‌های گذشته سکه تمام حباب خود را تخلیه کرد بود و در چند روز گذشته نیز حباب نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی تخلیه شد و شرایط به سمتی سوق پیدا کرد که ارزش سکه‌های یک گرمی بعد از مدت‌ها به کمتر از ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه بیان کرد: تخلیه حباب سکه های ریز نشان از آن دارد که میزان تقاضا در بازار به شدت کاهش یافته و از سوی دیگر میزان عرضه افزایش یافته است.

وی در رابطه با آخرین نرخ انواع سکه و طلا گقت: سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۷۰ هزار تومان، سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۱۰ هزار تومان، هر مثقال طلای خام ۱۷ عیار  یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

کشتی‌آرای یادآور شد: پیش‌بینی‌ها برای هفته آینده با توجه به روند کاهشی اونس جهانی، تقاضا و کاهش داد و ستد قیمت طلا و انواع سکه روند کاهشی به خود می‌گیرد.

منبع: ایسنا

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • ایرانژس ایران ژس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی